Väikestest tõrudest kasvavad võimsad tammed. (Chaucer)

Krete, Elizabeth, Mailen-Elen, Stella, Mia Liis, Carina, Annaliis, Maarja-Helena,
Daniel, Siim, Märt, Roger, Oliver, Kerdo, Ramon, Georg, Valter, Martin, Ott ja õpetaja Kirsti

25. aprill 2016

Parim hetk minu vaheajal



Minu parim hetk oli kui ma Soomes läksin oma isaga ujulasse ning sain liugu lasta kahjuks oli ainult üks toru aga see oli ikka väga lõbus ning nägime minust väiksemaid lapsi ujumas . Kui aeg sai otsa siis läksime tagasi vanaema ja vanaisa korterisse ning ma ehitasin padja kindluse ja siis me läksime ära ma ostin laevas sööki endale ja isale ja ma olin telefonis ja mu õde Melissa ka ja üks laps kukkus trepidest alla ja lõi enda pea vastu maad ning tema ema ei olnud leitud ema saatis isale pildi õunakoogist ahjus siis me saime koju ja mul oli homme väga vara võistlused nii kui kohal olime sõin kooki ja pesin hambad ära ja lõpuks läksin magama.

https://www.google.ee/search?q=soome+lipp&biw=1366&bih=667&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiGoNKmq6nMAhUHDZoKHcfUAUMQ_AUIBigB#imgrc=_hFaE0udymMk_M%3A

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar