Väikestest tõrudest kasvavad võimsad tammed. (Chaucer)

Krete, Elizabeth, Mailen-Elen, Stella, Mia Liis, Carina, Annaliis, Maarja-Helena,
Daniel, Siim, Märt, Roger, Oliver, Kerdo, Ramon, Georg, Valter, Martin, Ott ja õpetaja Kirsti

25. aprill 2016

Minu vaheaja parim hetk

Minu vaheaja parim hetk oli Saaremaal Gospas. Ma olen seal käinud oma perega juba 8 aastat ja mulle meeldib seal väga. Seekord ööbisime sviidis Don Juan. See oli hästi suur ja lahe tuba,kus meil oli õega oma voodi,oma telekas ja suur vann. Me ujusime kaks päeva basseinides.Käisime issi ja õega ennast karastamas õues külmas basseinis. Ma käisin massaazhis nimega “Superstaari sädelev massaazh tüdrukutele”. See oli väga mõnus massazh. Peale massaazhi masseeriti mind sädeleva kreemiga üle. See oli väga tore puhkus Saaremaal.  

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar