Väikestest tõrudest kasvavad võimsad tammed. (Chaucer)

Krete, Elizabeth, Mailen-Elen, Stella, Mia Liis, Carina, Annaliis, Maarja-Helena,
Daniel, Siim, Märt, Roger, Oliver, Kerdo, Ramon, Georg, Valter, Martin, Ott ja õpetaja Kirsti

25. aprill 2016

Minu vaheaja parim hetk ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Minu parim asi vaheajal oli Eesti Iaido liidu sport kobujutsu karikavõistluste kolmas osavõistlus. See oli ka Eesti meistrivõistlus.
Alguses kui me sinna hakkasime minema oli mul päris suur närv sees, aga see hajus aega mööda.Kui sinna jõudsime oli mul juba täitsa normaalne tunne ja meie Märdiga läksime riietuma ja isa läks meid kirja panema, aga tal jäi raha puudu ja ta läks 4 € tooma.Meie aga ootasime. Isa jõudis rahaga siis kui me olime mingi kümme minutit oodanud .
Kui võistlused algasid siis oli algul soendus. Pärast soendust teatati kes läheb kummale poole võistlema ja see arvestati vanuse järgi. Meie olime vanuse rühmas 9-10. Pärast üksteise pulkadega löömist oli meil natuke vaba aega. Kuid õige pea tehti teatavaks tulemused. Mina sain 2. ja Märt 3. koha. Lisaks sellele saime veel šokolaadi ja kolm diplomit. Ja see oli minu vaheaja parim koht.




                                           

                                              

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar