Väikestest tõrudest kasvavad võimsad tammed. (Chaucer)

Krete, Elizabeth, Mailen-Elen, Stella, Mia Liis, Carina, Annaliis, Maarja-Helena,
Daniel, Siim, Märt, Roger, Oliver, Kerdo, Ramon, Georg, Valter, Martin, Ott ja õpetaja Kirsti

25. aprill 2016

Minu vaheaeg


Minu vaheag möödus kiiresti. Ma olin koguaeg Hispaanias kuuma päikese all. Oeh, nii mõnus hakkab sellele mõteldes. Kõige meeldejäävam asi oli SIAM PARK. See on NR.1 veepark terves maailmas. Kõige rohkem jäid mulle meelde DRAGON ja SIAM OCEAN. Dragonis oli 4-ne tuub ja ma jäin seljaga. Seljaga jäämine on halb kuna, siis sa ei näe kuhu sa lähed. Pärast seda sõitu küsis mu sõber:”Kas sa seda suurt draakoni kuju nägid?”Ja mina muidugi ei näinud, sest mul oli tegemist rohkem kinnihoidmisega kui vaatamisega. Muidu oli see äge. SIAM OCEAN nüüd. Siam Ocean kujutab endast liivapaberi sarnase põranda ja gloori veega suurt, väga suurt basseini. Kõige ägedam oli see, et teatud aegadel oli seal nagu torm. 10 minutiline torm. Ehk, kõigepealt tuli suurest hoonest välja õhk ja sealt alt tuli HIIIGLASLIK LAINE. Ma ujusin sellega ka kaasa. Mulle õudsalt meeldis seal. Võrreldes Eesti H2O-ga oli SIAM PARK absoluutselt suurem ja ägedam. Mulle meeldis Hispaanias.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar