Väikestest tõrudest kasvavad võimsad tammed. (Chaucer)

Krete, Elizabeth, Mailen-Elen, Stella, Mia Liis, Carina, Annaliis, Maarja-Helena,
Daniel, Siim, Märt, Roger, Oliver, Kerdo, Ramon, Georg, Valter, Martin, Ott ja õpetaja Kirsti

25. aprill 2016

Minu parim hetk vaheajal( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ma käisin karate võistlusel. Seal oli väga äge. Ma võitlesin seal Siimuga ja esimest korda võitis ta mind. Ma sain võidelda ka ühe 10 aastase poisiga kelle nimi on Hendrik Hermandi. Ta võitis mind seisuga 5:4. Ma sain kolmanda koha võistluse arvestuses, kolmanda koha kõikide võistluste kokku arvestudes ja kolmanda koha ,,Eesti Iaido Liidu” võistluste arvestuses. Ma sain kolmanda koha medali, kolmanda koha karika ja piimašokolaadi.
See oli vinge võistlus.
  
https://www.google.ee/search?q=budokan&espv=2&biw=1920&bih=979&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiW5JfK6KnMAhUhCZoKHQ3JCEUQ_AUIBigB#tbm=isch&q=sport+kobujutsu&imgrc=hHl8NXbQOz20oM%3A

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar