Väikestest tõrudest kasvavad võimsad tammed. (Chaucer)

Krete, Elizabeth, Mailen-Elen, Stella, Mia Liis, Carina, Annaliis, Maarja-Helena,
Daniel, Siim, Märt, Roger, Oliver, Kerdo, Ramon, Georg, Valter, Martin, Ott ja õpetaja Kirsti

25. aprill 2016

Minu parim hetk vaheajal


Läksin oma vanaema ja oma õega ostlema.
Esmalt läksime oma isa autosse siis sõitsime poodi isa ja vanaisa läksid autot vaatama ja mina ja mu õde läksime vanaemaga suurde kaltsukasse. Seal me ei ostnud midagi kuna seal ei olnud midagi. Siis läksime kõrval olevasse selverisse kus mina ja mu õde saime endale küünelakid.  Siis läksime  Uku keskusesse Rimisse ja seal saime endale kommi ja ka käisime Hespurgeris. Siis läksime mu õele jalanõusi ostma ja seal samas jalanõu poest sain ma ka endale käpi! Kui koju jõutsime koju siis tuli Trixie mulle vastu ja natuke mjaugus. Pärast seda kui isa ja vanaisa koju tulid siis mina ja mu õde tormasine ruttu minu tuppa pma asju vaatama. Unustasin õelda ,et enne poodi minekut näris Trixie mu telefoni laadja puruks ja isa ostis uue.






 pildi viide:https://www.google.ee/search?q=uku+keskus&espv

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar