Väikestest tõrudest kasvavad võimsad tammed. (Chaucer)

Krete, Elizabeth, Mailen-Elen, Stella, Mia Liis, Carina, Annaliis, Maarja-Helena,
Daniel, Siim, Märt, Roger, Oliver, Kerdo, Ramon, Georg, Valter, Martin, Ott ja õpetaja Kirsti

Juhendid

Digiõppepäeva (13.05.2016) ülesanded:

1. Muusikaõpetuse ülesanne:


1. kasuta oma arvuti kirjutamisprogrammi (nt. Word või mõni muu kirjutamist võimaldav programm)

2. pealkirjaks kirjuta: Eesti lauljad ja laulud Eurovisiooni lauluvõistlusel
3. otsi internetist infot Eesti lauljate ja laulude (autorid) kohta Eurovisiooni lauluvõistlusel läbi aegade
4. lauseid peab olema vähemalt 8 (võib olla ka rohkem)
5. soovi korral võid lisada ka pilte (mitte rohkem kui 2)
6. teksti lõppu kirjuta allikad (interneti lehekülg ja aadress), kust sinu tekst pärit on
7. kasuta vähemalt kahte erinevat allikat
8. tekst ei tohi olla kopeeritud (tehnika copy-paste pole lubatud). Laused, mida kirjutad peavad sulle endale olema arusaadavad.
9. pane dokumendi nimeks Eurovisioon + enda nimi
10. kirjuta leitud info üles ning saada õpetaja meiliaadressile kerlin@randverekool.edu.ee

2. Kehalise kasvatuse ülesanne:


  • Võta lahti youtube.com.
  • Vali 3 just dance videot ja tantsi nende järgi.
  • Otsi 1 aeglase valsi ja 1 rumba muusika ning harjuta balliks (võimalusel kingadega).
  • Pane tantsitud videolingid mustandite alla. 
3. Üldõppe ülesanded:
  1. Tee wordi dokument, millele pane nimeks oma nimi ja tänane kuupäev.
  2. Internetist ava lehekülg: http://www.lastekaitseliit.ee/
  3. Vasakust tulbast ava lapse õigused ja seejärel kohustused. Loe need läbi ja vali mõlemast teemast välja 5 olulisemat, mis sinu arvates sind puudutavad. 
  4. Pealkirjasta dokument. Lapse õigused ja kohustused.
  5. Tee tabel kahe tulbaga. Ühe pealkirjaks on õigused ja teisel kohustused. Pealkirjad on paksus kirjas ja keskel.
  6. Valitud õigused ja kohustused lisa tabelisse kasutades täpploendit.
  7. Saada dokument õpetaja Kirstile. kirsti@randverekool.edu.ee
  • Tee PAINT-iga pilt iseendast. Püüa kasutada erinevaid tööriistu (värvimist, joonistamist, kujundeid).
  • Salvesta pilt oma nimega.
  • Saada dokument õpetaja Kirstile. kirsti@randverekool.edu.ee
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


Toiduprojekt 

tähtaeg: 06.mai 2016

vorm: esitlus (video või powerpoint esitlus)

tegijad: 1-4 osalist (võib teha üksinda või kuni neljakesi koos). Iga inimese kohta 1 ROOG.

sisu: Valida uus võimalikult tervislik retsept (toit). Muretseda vajalikud vahendid. Leida koht, kus süüa valmistada. Kes filmib või pildistab? Tutvustada toidu valmimist võimalikult täpselt. 
Töös peab kajastuma retsept, koostisosad, kaua valmistamine u aega võtab, kes tegi(d), millal, kuidas. 
MIKS valisid või valisite need toidud?

idee: Kasuta fantaasiat (oma restoran, kaunistused, menüü, läbimäng).






Digiõppepäeva (24.03.2016) ülesanded:
1.      Ise kirjutatud lugu või legend sellest, kuidas sa endale perekonnanime said.
·         Uuri pereliikmetelt oma perenime saamislugu või mõtle ise välja.
·         Loo pikkuseks peab olema minimaalselt  20 rida (kirja suurus maksimaalselt 14).
·         Pealkirjasta lugu. Lisa autor.
·         Legend kirjuta Wordi dokumenti, millele pane nimeks oma nimi.
·         Loe veel üks kord rahulikult üle ja veendu, et ei oleks kirjavigu ning sisu oleks loogiline.
·         Saada dokument õpetaja Kirstile ja jälgi kirja vormistamist. kirsti@randverekool.edu.ee

2.      Postita ise ümber kirjutatud UUDIS klassi ajaveebi (kindlasti lisa viide, kust uudise kohta lugesid või kuulsid).
·         Otsi Internetist 3 huvitavat uudist.
·         Tee igast uudisest lühike kokkuvõte mustanditesse oma nime alla (ära kustuta sealt midagi ära).
·         Vali 1 uudis, mille postitad klassi ajaveebi. www.blogger.com
·         Jälgi, et tekstis poleks kirjavigu ning ära unusta viidet (milliselt lehelt uudise võtsid).

3.      Joonista loo põhjal PLAKAT (mitte pilt) A4 paberile ja too T-l (29.03) kooli või pildista ja saada fail õpetaja aadressil. Teksti leiad klassi ajaveebist õppematerjalide alt.

4.      Harjuta Unit 12 sõnu.



NÄITERINGI lapsed ei pea tegema ülesandeid nr 3 ja 4!

ABI KÜSIMINE:
https://docs.google.com/document/d/15xgDJ83_-C82Z8RSAn9ufHv2D5GbzACP8FjQpYGLBW4/edit



JUHEND AINETÖÖ tegemiseks:
1. Otsi infot maakonna või riigi kohta (kirjutasid päevikusse, mis teema said) Internetist ja teatmikest.
2. Töö peab olema valgel A4 paberil ja käsikirjas.
3. Töö pikkus 1 lehekülg+ LISAD (pildid, sümbolid, mõistatused jne).
4. Pealkiri keskele ja väljapaistvalt.
5. Maakonna või riigi sümbolid, huvitavad faktid.
6. Joonista või paljunda maakonna või riigi kuju.
7. Sinu isiklik seos maakonna ja riigiga.
8. Lisa kasutatud info, piltide jm allikad (Täpsed andmed, kust midagi võtsid).
9. Lisa ka oma nimi.
10. Too välja 3 kõige põnevamat fakti.


Digiõppepäeva (27.01.2016) ülesanded:
1.      Ise kirjutatud luuletus
·         Vali teema, mis sulle kõige rohkem meeldib.
·         Mõtle, mida sa tahad oma luuletusega öelda.
·         Kirjuta kõige pealt paberile märksõnad, millest sa luuletuses kirjutad.
·         Võid kasutada riime (rea lõpu riimi või üle rea), kuid ei pea. Sisu on kõige tähtsam!
·         Luuletuse pikkuseks peab olema minimaalselt 5 x 4 rida.
·         Pealkirjasta luuletus. Lisa autor.
·         Luuletus kirjuta Wordi dokumenti, millele pane nimeks oma nimi ja luuletuse pealkiri.
·         Loe veel üks kord rahulikult üle ja veendu, et ei oleks kirjavigu ning sisu oleks loogiline.
·         Saada dokument õpetaja Kirstile ja jälgi kirja vormistamist. kirsti@randverekool.edu.ee

2.      Postita raamatust katkend klassi ajaveebi (sellest kohast alates, kus oled lugemisega pooleli- 5 lauset). Kui oled just lugemise lõpetanud, vali uus raamat.
Näide: õpetaja Kirsti
Õige pea sain selle lille kohta rohkem teada. Väikese printsi planeedil oli alati kasvanud lilli, üheainsa kroonlehtede reaga üsna lihtsaid lilli, kes ei võtnud palju ruumi ega seganud kedagi. Hommikul ilmusid nad rohu seest nähtavale ja kadusid õhtul jälle. See lill aga oli tärganud ühel päeval teadmata kust tulnud seemnest ja väike prints valvas hoolega tema tõusmeid, mis ei sarnanenud teistega. See võis olla mõni uut liiki ahvileivapuu.
„Väike Prints“, autor Antoine de Saint-Exupéry.
3.      Harjuta kella ja Unit 8 sõnu.
·         Mängi vähemalt 4 kellamängu (valiku leiad klassi ajaveebist PROOVI, MÄNGI, HARJUTA alt)




Juhend digiõppepäevaks (13.11.2015)
Veendu, et oled söönud. Hambad, näo ja käed puhtaks pesnud.
Jälgi, et oled valgustatud kohas ja istud õige kehaasendiga.
Kasuks tuleb hea meeleolu ja naeratus.
Iga ülesande lõpetamisel puhka silmi 20 minutit.
Sul on vaja täna ära teha 4 ülesannet:
·        Kirjutada uudis ja postitada see klassiblogisse. http://rcklass.blogspot.com.ee/
·        Teha Wordi dokumendi fail, kirjutada etteantud teemal ja saata see oma meiliaadressilt õiget kirja kirjutamise vormistust kasutades õpetajale.
·        Proovida lahendada 1 „Kuubiku“ ülesanne ja vastus postitada oma mustandite lehele. http://www.teaduskool.ut.ee/et/ainevoistlused/kuubik
·        Muusikaõpetuse ülesanne

UUDIS
1.     Ava klassi ajaveeb ja mine õppematerjalide lehele. Ava uudise link.
2.     Vali etteantud teemadest sobiv ja kirjuta selle kohta uudis.
3.     Võid kirjutada uudise 2-3 lapsega koos.
4.     Kui õigekiri ja sisu on üle vaadatud, siis postita uudis blogisse.
5.     Kõige alla lisa ainult eesnimi või nimed.

MINA jutt
1.     Tee wordi dokument ja pane sellele nimeks oma nimi (nt Kirsti).
2.     Kirjuta sinna järgmistel teemadel:
·        Minu andmed
·        Mina ja minu pere (ka vanavanemad)
·        Minu unistused (Kelleks tahan saada? Tulevikuplaanid: töö, kodu, haridus, perekond, hobid, elupaik, tegevused)
·        Mina kõrvaltvaates (sinu arvamus sellest, kuidas teised lapsed sind kõrvalt vaadates näevad)
·        Võid ka pilte lisada
3.     Kui oled töö valmis saanud, loe tekst uuesti läbi ja kontrolli üle õigekiri.
4.     Kõige alla kirjuta kuupäev, aasta ja oma täisnimi.

5.     Saada dokument oma meiliaadressilt õpetaja meilile (kirsti@randverekool.edu.ee).


Muusikaõpetuse tööjuhend 3. klassidele digiõppepäeval 13.nov 2015


1.)  mine interneti lehele LearningApps.org (learningapps.org)
2.)  logi sisse oma kasutajatunnuse ja parooliga
3.)  edasi tegutse nii:
Loo äpp
Valik
Miljonimäng
Loo Miljonimäng (kasti sees sinise kirjaga)
4.)  loo miljonimäng teemal Gustav Ernesaks
5.)  koosta 6 küsimust. Igal küsimusel on 1 õige vastus ning 3 valet vastust
6.)  kui küsimused on koostatud, vajuta: lõpeta ja näita eelvaadet
7.)  mängi ise loodud mäng läbi
8.)  kui oled rahul, salvesta äpp ja logi välja

Teema:
Gustav Ernesaks (1908-1993)
Eesti rahva üks armastatumaid koorijuhte G. Ernesaks sündis Peningi vallas. Ta oli väga mitmekülgne inimene – koorijuht, helilooja ja muusikaõpetaja. Kõige enam pälvis ta tunnustust Eesti Rahvusmeeskoori (RAM) asutaja ja dirigendina ning paljude laulupidude üldjuhina.
Väga tuntud on tema laulud „Rongisõit“, „Kolm kihulast“, „Mu isamaa on minu arm“, „Hakkame mehed minema“.
Peale koori- ja lastelaulude on ta kirjutanud ka oopereid ja filmimuusikat.
G. Ernesaksa juures on õppinud mitmed eesti muusikud ja koorijuhid, kes jätkavad praegu tema tööd.
G. Ernesaks armastas väga oma isamaad ja eesti rahvast. Ta valiti Tallinna linna aukodanikuks.

29. juunil 2004. aastal avati Tallinna lauluväljakul G. Ernesaksa kujutav skulptuur.









Juhend


  • Tee wordi dokument ja pane sellele nimeks oma nimi ja nõiutud linn (nt Kirsti_nõiutud linn).
  • Kopeeri siit pealkiri ja küsimused oma dokumenti.
  • Vasta küsimustele teise värviga ja kohe selle küsimuse järele. 
  • Kui oled töö valmis saanud, loe tekst uuesti läbi ja kontrolli üle õigekiri ning vastused.
  • Kasuta täislauseid.
  • Kõige alla kirjuta kuupäev, aasta ja oma täisnimi.
  • Saada dokument oma meiliaadressilt õpetaja meilile (kirsti@randverekool.edu.ee).
  • Kustuta dokument töölaualt (kui õpetaja on öelnud, et e-kiri on käes).



"Nõiutud linn" Heiki Vilep (õ lk 75-78)

1. Kes on loo peategelane?

2. Kui vana on poiss?

3. Mis aastaajal toimub tegevus?

4. Mis juhtus ühel päeval pargiteel?

5. Missuguseid veidraid asju hakkas järgmisel päeval 

juhtuma?

6. Mida tähendab silmapiir?

7. Kelleks hakkas peategelane?

8. Kui palju on tal lapsi?

9. Mis oli maailmas tema arvates valesti?

10. Mis juhtus ühel kevadisel päeval, kui ta oli maailmas 

täiesti üksi?

11. Mida tähendab õige valik?

12. Mis muutus poisi elus, kui ta tegi vale valiku?

13. Kelle ees ja millal oled sina vabandanud?

14. Millal on vabandamine raske?

15. Mis on selle loo õpetusiva?




MINA

1. Minu andmed

2. Mina kõrvaltvaates

3. Mina ja minu pere

4. Minu unistused

5. Kelleks tahan saada?

6. Minu tulevikuplaanid (töö, kodu, haridus, perekond, 

elupaik, hobid, tegevused)

7. Minu ema

8. Minu isa

9. Minu vanavanemad

10. 





Minu sügisvaheaeg

  1. Kirjuta mustanditesse (oma nimelisele lehele) üksteise alla kõik mõtted oma sügisvaheajast.
  2. Kirjuta mõtte/ tegevuse kõrvale, mida see tähendab, miks sellest peaks kirjutama, miks ta sinu jaoks oluline või meeldejääv on.
  3. Vali 4-5 parimat mõtet/ tegevust ja kirjuta nendest kokku jutt.
  4. Püüa meenutada õpitud reegleid, et õpetaja ei peaks palju kirjavigu parandama ja saaks su loo sisust aru.
  5. Arvesta sellega, et lool peab olema algus, keskpaik ja lõpp+ sinu mõtted/ arvamused/ IVA (õpetusiva, oluline kokkuvõte, mida õppisid, liiklus ja ohutus jne).
  6. Anna õpetajale märku, et su mustand on valmis ülevaatamiseks.
  7. Kui oled saanud kinnituse, et lugu vastab nõuetele, siis kirjuta see valgele A4 paberile ümber ning kujunda (ära unusta kuupäeva ega oma nime).
  8. Esita puhtand (A4 paberile kirjutatud ja kujundatud jutt ilma kirjavigadeta) õpetajale hiljemalt 30.novembril 2015.
Jõudu tööle!



Juhend kontrolltöö nr 1 õppimiseks!
KORDA:
Tähestik, tähestikuline järjekord
Häälikud (täishäälikud, suluta ja sulghäälikud)
Mis on häälik? Mis on täht?
Võõrsõnad ja nende tähendused (need, mida oleme tundides käsitlenud)
Ühendid (täishäälikuühend ja kaashäälikuühend)
PA kahekohaline arv kahekohalisega
Arvu koostis (sajalised, kümnelised, ühelised)
Tekstülesande vormistus ja lahendamine
Võrdus, võrratus (3+4=7; 3 < 8)
TEAD, et taimed on elusad organismid ja taimed vajavad päikesevalgust ning toodavad toitaineid ja hapnikku.
TUNNED vähemalt kahte ravimtaime põhjalikult (millist taimeosa kasutatakse ravimiseks; milliste haiguste vastu kasutatakse; milline taim välja näeb; millal on õige aeg korjamiseks).
OSKAD NÄIDATA taimeosi, leida tunnuseid, mille abil taimi rühmitada.

ERISTAD õistaime, okaspuud, sõnajalg- ja sammaltaime.


Sünnipäevakaardi juhend:
1.      Võta tugevam paber (A4) ja murra korrektselt pooleks.
2.      Kaunista esikaas (vaata, et kaart käiks paremalt poolt lahti).
3.      Vasakule poole sisse kirjuta kauni käekirja ja vigadeta…                                                        

Kallis (selle lapse nimi, kellele pidid loosiga kaardi tegema)!
                                                          
4-realine luuletus
(nt Sind tervitame palavalt-
sünnipäevalaps
ja soovime, et oleksid
tark ja virk ja kraps)

3.c klass ja õpetaja Kirsti


08.10.2015    
kuupäev, kuu ja aasta (vaata seinalt või ajaveebist õiget sünnikuupäeva)
4.      Paremale poole jäta vaba leht nimede jaoks.
5.      Too kaart õpetaja Kirsti kätte 01.oktoobriks 2015.


Kaart peab olema puhas, korrektne ja ilus! Tee kaarti nagu teeksid seda iseendale!



Juhend taimede töö kokkuvõtte tegemiseks
Kujuta ette, et oled ajakirjanik, kes peab kirjutama loo taimedest ja nende vajalikkusest. Kirjuta artikkel ja illustreeri see. Parimad tööd avaldame klassi ajaveebis.
1.      Tee desktopile wordi dokument nimega Taimed_sinu eesnimi.
2.      Ava Interneti-lehitseja Google Chrome
3.      Kasuta info otsimiseks õpikut lk 36-39 ja otsimootorit Google
4.      Lisa väikseid pilte koos pildiallkirjaga (alati viita ka sellele, kust pildi said- kopeeri aadressiriba)

5.      Kindlasti kirjuta sellest, miks taimed on tähtsad, mille järgi taimi liigitatakse, kuidas nad paljunevad, millised on taime osad.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar