Väikestest tõrudest kasvavad võimsad tammed. (Chaucer)

Krete, Elizabeth, Mailen-Elen, Stella, Mia Liis, Carina, Annaliis, Maarja-Helena,
Daniel, Siim, Märt, Roger, Oliver, Kerdo, Ramon, Georg, Valter, Martin, Ott ja õpetaja Kirsti

25. aprill 2016

Minu vaheaeg

Mina käisin 9D-l kui keegi pole seal käinud ja pole sellest kuulnud siis ma räägin praegu kuidas mul läks seal. Seal oli vaja istuda väikestes toolides kus panid maskid silmade peale  ja nägid filmi. Ma valisin 4 filmi. 2 olid õudukat ja 2 olid Ameerika mäed. 1 Ameerika mägi oli seal kus kõik istuvad väikestes vagunites ja sõidavad läbi linna raudtee peal ja teised olid õudsamad kui see aga ikka oli äge päev. Ma käisin ka emaga Kuulsaalis kus kohtusin oma sugulasega ja me mängisime seal terve päev kuigi kõige rohkem võitsin mine 105 punktiga. Minu arust oli mul põnev vaheaeg!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar