Väikestest tõrudest kasvavad võimsad tammed. (Chaucer)

Krete, Elizabeth, Mailen-Elen, Stella, Mia Liis, Carina, Annaliis, Maarja-Helena,
Daniel, Siim, Märt, Roger, Oliver, Kerdo, Ramon, Georg, Valter, Martin, Ott ja õpetaja Kirsti

13. mai 2016

Stella Emadepäev

Me kahjuks ei saand emadepäeva tähistada, sest mina pidin esinema minema ja  mu ema ja isa olid Saaremaal ning kodus olid ainult mina mu õed ning vend ja meid hoidis meie vanaema. Mind viis esinema mu vanaema ning väike õde, me läksime taksoga. Kõigepealt viisid nad mind tantsuagentuuri ära ja ise sõitsid tagasi koju. Lõpuks tuli buss ja me sõitsime Jõhvi kontserdimajja. Seal helistasin ma emmele ja ütlesin, et minuga on kõik korras ning sama vanaemale. Pidime seal 1 tund passima kuni meie proov algab. Siis see algaski. Mul oli isegi proovi ajal närv. Me esinesime ,,Tuulelohede valsiga´´ Peale proovi rääkisin ka ema ja vanaemaga ning meil oli söömine. Peale söömist läksime õue ja meil oli seal samuti tund aega aega enne finaali proovi. Õues oli jube palav ma olin isegi paljajalu, noh kontserdi maja kõrval hihihiii. Siis tuli ka finaali proov ning seal pididme ühe sammu õppima. Kui see oli läbi hakkas kontsert kell 17.00, aga meie veel esimesena ei läinud meie olime 9. number. Kui see tuli oli mul niiiiii suur lava närv, et mul unus pööre tantsus ära :(. Selle peale oli mu treener natuke pahane peale esinemist oli meil aega finaalini ning me vaatasime teiste esinemist lava tagant. Kui finaal tul ja kõik esinejad lavale läksid kummardasime ja tegime selle sammu mis me õppisime. Peale seda anti meile süüa ja me hakkasime tagasi bussiga koju sõitma ning koju jõudsin ma kell 11.15. Uhhh... See oli päris tüütu päev, aga ka palju avastamist ja põnevust!

Kes on meie ema?
Koristaja on me ema -
kraamib tube, kraamib kööki.
Samal ajal kokk on tema -
kogu perele teeb sööki.
Ärkad vahel enne koitu,
märkad: ema keedab toitu!

Veel on ema õpetaja -
koos meil tähed selgeks saavad.
Ema arstki on, kui vaja -
ravib terveks muhud - haavad.
Kui me grippi jäime talvel,
istus öösitigi valvel...
Ema õmblejaks on meile -
uued pluusid temalt saime,
vanad puhtaks pesti eile -
ema oli pesunaine.
Peseb - kraamib päeval - öölgi -
on meil virk ja väle ta.
Peale selle käib ta töölgi,
aga kus - ei mäleta...


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar