Väikestest tõrudest kasvavad võimsad tammed. (Chaucer)

Krete, Elizabeth, Mailen-Elen, Stella, Mia Liis, Carina, Annaliis, Maarja-Helena,
Daniel, Siim, Märt, Roger, Oliver, Kerdo, Ramon, Georg, Valter, Martin, Ott ja õpetaja Kirsti

9. mai 2016

Carina emadepäeva tähistamine

Ma olin küll emadepäeval vanaema juures aga tulin ikka õhtupoole koju. Igatahes ma söin hommikusööki siis vaatasin telo siis tuli mu isa õde tädi Karin ja soovis head emadepäeva minu vanaemale ja muidugi mu isa ka soovis head emadepäeva. Kell 11.00 läksime poodi ja ostsime emale südamekujulise kommikarbi minu emale ja ka minu õe emale ka. Siis kui koju jõutsime pakkisime asjad ära ja läksime korra Tädi Karini juurde kuna mu isa oli endale uue auto ostnud ja ta tahtis seda näitata. Siis sõitsime tahasi tallinnasse ja kui ma koju jõutsin andsin emale oma kommikarbi ära ja soovisin head emadepäeva. See emadepäev möödus hästi!



KALLIS EMA!

See päev on tore ja hea, 
oma ema meeles pean.
Hommikul ema äratama pean, 
see päev on meeles, ma tean.
Emale ma lilli viin, 
kalli-kalli annan siin.
See päev on tore ja hea, 
oma ema meeles pean.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar