Väikestest tõrudest kasvavad võimsad tammed. (Chaucer)

Krete, Elizabeth, Mailen-Elen, Stella, Mia Liis, Carina, Annaliis, Maarja-Helena,
Daniel, Siim, Märt, Roger, Oliver, Kerdo, Ramon, Georg, Valter, Martin, Ott ja õpetaja Kirsti

10. mai 2016

Maarja emadepäeva tähistamine

Maarja emadepäeva tähistamine

Ma tähistasin emadepäeva nii: Ma ärkasin, pesin ennast ja läksin alla. Hommikul tegin isaga vahvleid  ja ma laulsin emale. Siis  kinkisin talle uue retseptiraamatu. Kell 10:00 läksime kogu perega Haapsalusse. Kõigepealt  käisime  kohas   nimega  " Iloni imedemaa". Siis käisime Müüriääre kohvikus. Pärast jalutasime linnas ringi ja jõudsime parki. Siis ütles isa,et on aeg koju minna. Ma unustasin öelda,et mu vanavanemad olid ka kaasas.See oli parim emadepäev.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar