Väikestest tõrudest kasvavad võimsad tammed. (Chaucer)

Krete, Elizabeth, Mailen-Elen, Stella, Mia Liis, Carina, Annaliis, Maarja-Helena,
Daniel, Siim, Märt, Roger, Oliver, Kerdo, Ramon, Georg, Valter, Martin, Ott ja õpetaja Kirsti

9. mai 2016

Mia emadepäeva tähistamine

Minu emadepäev oli väga tore. Pühapäeva hommikul tuli mu õde mulle järele kuna olin isa juures. Ta oli juba ostnud lilled ja mina olin teinud kaardi ja koolis olin teinud padja ja korvi.
Jõudsime siis koju kus ootas meid emme. Andsime talle üle kingid ja lilled.Kuid samal ajal 
Jõudis Peeter(mu ema tuttav)minu vanaema ja oma emaga.Me sõime kooki ja jõime jooki 
oli nii nii see jääb vist meelde kauaks.

ütle aitäh oma emale:) 



                                                             ema mulle kallis on
                                                             nagu kulla tera ta 
                                                             ja kullatükk ka 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar