Väikestest tõrudest kasvavad võimsad tammed. (Chaucer)

Krete, Elizabeth, Mailen-Elen, Stella, Mia Liis, Carina, Annaliis, Maarja-Helena,
Daniel, Siim, Märt, Roger, Oliver, Kerdo, Ramon, Georg, Valter, Martin, Ott ja õpetaja Kirsti

9. mai 2016

Georgi emadepäeva tähistamine

Hommikul ärkasin üles kiviõlis kuna me läksime koos emaga laupäeval kiviõlli vanaema ja vanaisa juurde seal olid meie sugulased ka. Kui ma ärkasin siis soovisin emale head emadepäeva. Siis tegi vana ema omletti sõin kõik ära kuna see oli hea.Planeerisime minna kell üks ära minna. Päeval mõtlesime ümber ja läksime poodi pärast poest käimist päevitasime õues ja sõime poest ostetud asju.Kella kahe kolme paiku hakkasime pakkima. Kui me natukene sõitsime läksime teise sugulase juurde tema maakoduse. Õues mängisime kraavist leidsime limpa limonaadi mis oli purgis need on väga vanad vaatsime säilimis aega ja see oli 2006 see oli väga vana aga samas lahe kunse see purk on tervelt seal säilinud 11 aastat. Hiljem hakkasime uuest kodu poole sõitma sugulastega. kui me jõudsime koju isa oli kodus kuna tema ei tulnud kaasa ta hoopis grillis kõigile süüa. Pärast kinkisin emale maasikaid. Kui sugulased läksid ära siis ma läksin magama kuna ma olin väsinud pikkast auto sõidust ja see oli mu emadepäev.

Ema meeles pean

See päev on tore ja hea, 
oma ema meeles pean.
Hommikul ema äratama pean, 
see päev on meeles, ma tean.
Emale ma lilli viin, 
kalli-kalli annan siin.
See päev on tore ja hea, 
oma ema meeles pean.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar