Väikestest tõrudest kasvavad võimsad tammed. (Chaucer)

Krete, Elizabeth, Mailen-Elen, Stella, Mia Liis, Carina, Annaliis, Maarja-Helena,
Daniel, Siim, Märt, Roger, Oliver, Kerdo, Ramon, Georg, Valter, Martin, Ott ja õpetaja Kirsti

19. mai 2016

Krete emadepäeva tähistamine

Pühapäeval oli emadepäev mai kuu teisel pühapäeval. Olime selleks ette juba varakult valmistunud. Emmele kinkisin ma isetehtud padja lõngast kausi. Hommik algas nii: Olin sõbranna juures ööseks, magasime tema mängumajas. Ärkasime hommikul üles ja teatsime, et täna on emadepäev:) Mina läksin koju soovima ja sõbranna läks oma koju soovima head emadepäeva. Kui see tehtud sõime ja saime jälle kokku, sest oli vaja minna teatrisse. Läksime vaatama: Lotte unenäomaailmas;) Kõige rohkem seal lauldi. Pärast
sead läksin kohe ternni, olin isegi 45 min hiljaks jäänud, aga polnud  hullu. Kui trenn lõppend pängisin vennaga õues ehitasime mõnusa pesa ja kiikusime võrkkiiges. Lõpuks läksid kõik magama ja minu ema võttis minu tehtud padja kaissu ja loes meile kõigile une juttu.

See päev on tore ja hea,
oma ema meeles pean.
Hommikul ema äratama pean,
see päev on meeles, ma tean.
Emale ma lilli viin,
kalli-kalli annan siin.
See päev on tore ja hea,
            oma ema meeles pean.          

http://luuletused.score.ee/emadep%C3%A4ev

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar