Väikestest tõrudest kasvavad võimsad tammed. (Chaucer)

Krete, Elizabeth, Mailen-Elen, Stella, Mia Liis, Carina, Annaliis, Maarja-Helena,
Daniel, Siim, Märt, Roger, Oliver, Kerdo, Ramon, Georg, Valter, Martin, Ott ja õpetaja Kirsti

10. mai 2016

Kerdo emadepäeva tähistamine

Me tähistasime emadepäeva nimodi. Kui ema ärkab siis soovime isaga heademadpäeva. Siis otsisin ma oma tehtud lõngast kausi ja südame kujulise padja. Mu sõbral hakkas sünnipäeav 11:00-13:30. Siis läksime oma vanaema juurde seal tähistasime me seda koogi ja salatiga. Siis kui me koju tagasi läksime siis ma jäin autos magama me jõudsime tagasi umbes kell 18:31





                                                                       Emadepäev!
                                                             Emme sina armas mulle, 
                                                             loodan, et ka mina sulle,
                                                            kuldsed lokid on sul peas,
                                                                  lapsed seljataga reas.

                                                            Meid sa hoidsid iga päev,
                                                           loodan, et meid varsti näed.
                                                           Midagi ma muud ei maini,
                                                          teen sul lihtsalt SUURE KALLI!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar