Väikestest tõrudest kasvavad võimsad tammed. (Chaucer)

Krete, Elizabeth, Mailen-Elen, Stella, Mia Liis, Carina, Annaliis, Maarja-Helena,
Daniel, Siim, Märt, Roger, Oliver, Kerdo, Ramon, Georg, Valter, Martin, Ott ja õpetaja Kirsti

9. oktoober 2014

Mis on õnn?

Sellel nädalal on palju olnud juttu õnnest. Mõned mõtted :)


Minu jaoks tähendab õnn seda, et…

…ma olen väga rõõmus. (Stella)

…mul on pere ja venna, kellega mängida saan. (Krete)

…mul on pere. (Mia Liis)

… keegi pääseb. (Mailen-Elen)

…mul on 1000 €. (Oliver)

…ma saan koolis käia. (Kerdo)

…kui ma Pirita kloostri müürilt alla kukkusin, jäid kõik luud terveks. (Valter)

…inimene kuulab sind. (Roger)

…mul on kodu. (Siim)

…sul on oma kodu, sul on toitu ja et sa saaksid koolis käia. (Märt)

…mul on maja. (Ramon)

…leian kahe eurose maast. (Daniel)

…ma saan midagi. (Georg)

...saan perega igal pool reisida. (Elizabeth)

...kui kunagi Prantsusmaale tagasi saan. (Annaliis)

...mu sünnipäev tuleb varsti. (Carina)

...kui leiad nt tänavalt enda eest Spa pileti koos kõikide hoolitsustega. (Ott)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar