Väikestest tõrudest kasvavad võimsad tammed. (Chaucer)

Krete, Elizabeth, Mailen-Elen, Stella, Mia Liis, Carina, Annaliis, Maarja-Helena,
Daniel, Siim, Märt, Roger, Oliver, Kerdo, Ramon, Georg, Valter, Martin, Ott ja õpetaja Kirsti

14. oktoober 2014

Mis on maailmas kõige koledam?

Kui tangid sõidavad minu jänkust ja kiisust üle. Sest nad on kõige armsamad. Ka see, et Lammutaja Ralf lõhub koolimaja maha ja see oli väga kole nägu seal saates „ Su nägu kõlab tuttavalt“ - Marilyn Manson. (OTT)

Minu jaoks on maailmas kõige koledam, kui inimene peab prügikastist sööma, sest kui inimene sööb prügi, võib ta haigeks jääda. Ja ka see, kui inimeste aeg läbi saab. (SIIM)

Minu jaoks on maailmas kõige koledam see, kui maailma lõpp tuleb, sest siis saavad kõik inimesed, loomad ja taimed surma.  Vanapagan on kole. (VALTER)

Minu jaoks on maailmas kõige koledam see, kui olen sõbrannaga poes ja näen leti juures joodikut, sest ta võib mind ära varastada. (KRETE)

Minu jaoks on maailmas kõige koledam, kui vesi voolab üle kaela ja kui ei ole võtit, et kodust välja pääseda. Veel see, kui maja on räpane ja pori täis. Üleujutused on koledad. (ELIZABETH)

Minu jaoks on maailmas kõige koledam, kui kellelgi kodu ei ole. Sellepärast et siis on inimesed õnnetud. L (ROGER)

Minu jaoks on maailmas kõige koledam see, kui mulle tuleb joodik ükskõik kus vastu, eriti linnas. Sellepärast on see minu jaoks kõige koledam, sest ma kardan, et äkki ta võtab mind kaasa. Ja see, et kui tuleb sõda. (STELLA)

Minu jaoks on maailmas kõige koledam sõda, sest siis mu kodu hävineb igaveseks ja mul pole kuskil elada ning mul on siis väga külm. See on kole, kui kärbes hammustab. (GEORG)

Minu jaoks on maailmas kõige koledam, kui ma olen laevas, mis läheb põhja. Sellepärast, et vesi on külm ja laev võib mulle peale vajuda. Kole on see, kui sõda tuleks. (OLIVER)

Minu jaoks on maailma kõige koledam, kui toit porri kukub, sest see on siis väga halva maitsega. See on kole, kui mereröövlid tulevad, sest nad panevad su plangule kõndima. (MÄRT)

Minu jaoks on maailmas kõige koledam, kui ma lennukis olen ja lennuk alla kukub. Miks? Sest ma kardan kõrgust. (KERDO)

Minu jaoks on maailmas kõige koledam, kui ma Annaliisiga Ecolandi poodi läksin, siis me nägime varast. Tal oli must riietus ja varastatud ratas. Ja ta ajas üht meest taga. (CARINA)

Minu jaoks on maailmas kõige koledam, kui on kõige koledam haigus või keegi sureb. Miks? Sest ma ei taha ära surra. Kole ja hirmutav on veel see, et keegi võõras tuleb majja ja tahab mind ära tappa. (DANIEL)

Kõige koledam on see, kui keegi ütleb sulle, et ta vihkab sind. (MAILEN-ELEN)

Kõige koledam on see, et Eestis on nii palju inimesi surnud. Kardan, et Eesti sureb välja. (MIA LIIS)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar