Väikestest tõrudest kasvavad võimsad tammed. (Chaucer)

Krete, Elizabeth, Mailen-Elen, Stella, Mia Liis, Carina, Annaliis, Maarja-Helena,
Daniel, Siim, Märt, Roger, Oliver, Kerdo, Ramon, Georg, Valter, Martin, Ott ja õpetaja Kirsti

13. detsember 2013

Päkapikk luges eile meie kirjast osa ette. Lubas jõuluvanale edastada...

1.C klassi kiri jõuluvanale
Olen i, m, e tähe selgeks õppinud ja õpetaja on mul parim(Daniel). Mulle meeldis ise pildistamine, papptaldrikutest lumememme teha. Eriti meeldis mulle lemmiklooma tööd teha. Mulle meeldis sülearvuti tund (Stella). Õppisime trükitähed selgeks. Käisime metsamatkal (Siim). Õppisime trükitähed selgeks. Hetkel õpime kirjatähti. Oleme käinud Rannarahvamuuseumis, lossikoolis, matkal, jalutamas, mäe otsas mängimas, etluskonkurss oli. Tähestik selge. Meil on maailma parim õpetaja! (Roger) Käisime lossikoolis, tegime ahju, selle saime pärast koolivaheaega kätte ja panime seinale. Mängisime ahjumängu. Õppisime tähestiku selgeks. Meisterdasime küünlaid, õpetaja tõi klassi jõulupuu (Märt). Õppisime tähestiku selgeks. Käisime lossikoolis. Oleme olnud tublid korrapidajad ja teinud tehteid. Tegime filmi. Meisterdanud lumememmesid ja päkapikke. Meil on lahe kuusk! Meile tuuakse sussi sisse üllatusi ja meil on hea õpetaja. Meil on sülearvuti ja tahvelarvuti tund. Meil on pallivahetund, jooksuvahetund, kulli- ja tantsuvahetund. Meil oli jõululaat. Mulle meeldib korvpallis käia. Tahaks, et ka kooli ees oleksid valgustid (Ramon). Õppisime tähestiku pähe. Käisime Viimsi kooli sünnipäeval. Saime tänu iPadidele selgeks loomade jäljed. Sinu käsilased toovad meile kommi, kui me head lapsed oleme. Me tegime päkapikke ja lumememmesid. Tegime käbidest kuuski, küünlaid. Daniel tõi meile jõulusoki ja mina tõin laulva karu. Täna tõid päkapikud meile pilvekesed (Oliver). Meil oli jõululaat, seal me kogusime raha (52€ 10s) invaliididele. (Mailen-Elen). Meil oli sülearvuti ja tahvelarvutite tund. Tegime koduloomade kohta töö. Õpime kirjatähti. Õpetaja tõi meile vahva kuusepuu ja Krete tõi isetehtud piparkooke eheteks. Tegime head soovid klassile. Veel tegime küünlad ja lumememmed. Meil on väga ilusad päkapikud (Carina). Tegime küünlaid, kirjutasime soove, meil on tähestik peas. Tegime päkapikke. Me oskame kirjatähti (Krete). Me oleme õppinud tähed selgeks. Olen saanud sõpradeks teiste klasside poistega. Meile on toodud kommi. Oleme sülearvuti tundi teinud. Oleme kuusepuid teinud. Harjutame luuletust. Meil on päris tore! Oleme voltinud öökulli. Kirjutanud trükitähti (Martin Ilmar). Me oleme teinud sülearvutitega tundi. Meil on hea õpetaja. Ta õpetab meile häid asju. Meil oli jõululaat, kus kogusime raha. Meie kool on ilus (Valter). Meil oli jõululaat. Me käisime lossikoolis. Õpime kirjatähti. Mulle meeldis väga teha lumememme. Käisime Rannarahvamuuseumis. Eriti meeldis mulle sülearvutite ja iPadide tund (Annaliis). Mulle ei meeldi eriti kodused tööd. Ma palun, et sa ei kingiks mulle riideid ja sokke, sest mul on juba terve garderoob täis. Mulle meeldib kuusepuud tuppa tuua ja kaunistada. Meil oli jõululaat, kus oli lahe müüa. Leti taga oli kitsas (Georg). Meil oli jõululaat. Me käisime lossikoolis. Tegime loomade kohta tööd ja võisime oma koduloomadest ja nende eest hoolitsemisest rääkida. Meie õpetaja on väga-väga tore! (Mia Liis) Meil on hea õpetaja. Meie tegime käbidest kuusepuud, me kaunistasime kuusepuud (Elisabeth). Me tegime lumememme. Tahvelarvuti tund meeldis. Tegime päkapikke. Meil oli jõululaat (Kerdo). Minule meeldib õppida. Oleme õppinudtrükitähed selgeks. Me oleme lumememmesid, joonistanud, maalinud, lugenud, arvutanud, peastarvutamist teinud, matemaatikas tööd teinud. Meil on õuevahetund ja mulle meeldib sporti teha, eriti meeldib mulle korvpall (Martin).
Me soovime häid pühi, kõige paremaid päevi, häid jõule, et saaksid enne väikeste laste juures käidud, Happy Christmas, häid abilisi, et põhjapõdrad terved oleksid, et keegi kingist ilma ei jääks, et teeksid lahedaid kinke, et jõuluvana käiks meie klassi juures, et sul oleks palju tervist ja tooksid raamatukokku rohkem harivaid raamatuid (nt entsüklopeediaid), et kingid õigeks ajaks valmis saaksid!

Meile võiksid tuua lund, tahvlimarkereid, sest kõik on juba nii tühjad, palju huvitavaid asju, häid jõule....


1.C klass ja õpetaja Kirsti


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar