Väikestest tõrudest kasvavad võimsad tammed. (Chaucer)

Krete, Elizabeth, Mailen-Elen, Stella, Mia Liis, Carina, Annaliis, Maarja-Helena,
Daniel, Siim, Märt, Roger, Oliver, Kerdo, Ramon, Georg, Valter, Martin, Ott ja õpetaja Kirsti

17. detsember 2013

Lubadused.. õpilased ise trükkisid ja saatsid

Minu lubadused aastaks 2014...

Georg: minu lubadus aastaks 2014 hea poiss ola. ei vinku. ei sega

Martin Ilmar: minu lubadus aastaks
2014
et mängin rohkem
oma mängu äsjadega.
loen rohkem raamatuid.
ja käin tihemini sõprade külas.

Mia Liis: Minu lubatus aastaks
2014 luban hea labsola
siis luban veel maa
kodus hea ola ja oma
sõpatele hea ola

Martin: oma lubadus on isa aitata
ja kotutõdit teha
ja ema ajtata

Stella: lubadus on
tõstan alati kätt,
olen viisakas
ja ei löö.

Elizabeth: koristan
oma tuba,
ei löö,
olen sõpradega
sõpralik

Valter:
olen sõpradega sõbralik,
ei löö,
õpin hästi.

Märt: tõstan kät.olen sõber.
Ei te haiget.

Oliver: ei astu kellelegi jala peale
söön söögivahetunnis kõik ära
ei karju vahele

Ramon: kulaksin õpetaia sõna ja koristaksin ära jaõpksn hästi

Mailen-Elen: minu lubadus aastaks 2014
luban et tõstan alati koolis kätt
luban et oskan veel paremini arvutada
luban et aitan kodustestöödes

Roger: minu lubadus aastaks 2014 ma luban et olen sõpradega hea. luban et koristan koolis enda järgi ära. luban et olen hea korra pidaja.

Krete: minu lubadus aastaks
2014.olete kogu
aeg minu sõbrad.
koristan alati toa.
luban teil mängida
enda mänguasjatega.

Daniel: Minu lubadus aastaks 2014 ma luban et ma ei valeta ma luban et ma tõstan kät ja ei seka teisi lapsi

Annaliis: Minu lubadus aastaks 2014.Ma luban et ei kariu sõprade juures.
Ma luban et kuulan ema.Ma luban et tõsdan kätt.

Siim: minu lubadus aastaks
2014.ei löö.olen hea.
ten kodu tööid

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar