Väikestest tõrudest kasvavad võimsad tammed. (Chaucer)

Krete, Elizabeth, Mailen-Elen, Stella, Mia Liis, Carina, Annaliis, Maarja-Helena,
Daniel, Siim, Märt, Roger, Oliver, Kerdo, Ramon, Georg, Valter, Martin, Ott ja õpetaja Kirsti

23. november 2015

Siil ja rästik

Oli üks siil kes jalutas koju ta jäi korraks seisma ühe puu juurde. Ning ta kuulis kedagi ütlemas siilike kas sa tuled mulle külla tulla ning tuli hirmus mees välja ja ta oli Rästik! Siil läks ruttu kerra ning lootis et rästik teda ära ei söö. Rästik vastas ära karda mind ma ei tee sulle haiget ma lihtsalt tahtsin teada kas sa mulle külla tuled Siil vastas okei siis aga ainult siis kui lubad et mind ära ei söö ja miks.Rästik vastas lihtsalt et hängida nagu sõbrana Siil nõustus et tuleb ja nad olid siis Rästiku majas rästik ütles lähme garaaži seal on mul ägedaid asju nad olid garaažis kõik oli väga tolmune rästik ütles vaata mu uut mängu asja see on seal karbi sees Siil vaatas kastis polnud midagi rästik lükkas siili karpi kinni ning pani lukku ta rääkis sina oled nüüd minu lõuna söök oli läbi juba 10 min karp lõpuks tehti lahti ja rästik ütles lõuna söök on käes samal ajal läks Siil kerra ja AMPS rästiku suu oli okkaid täis ja nüüd oli Siilil põgenemise aeg  ta jooksis nii kiiresti koju kui sai ja sellel päeval õppis Siil ühe targa tegu et ära kunagi räägi võõraga.

Daniel 23.nov 2015

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar